poppies

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

- SO FUCKIN' ANGRY!

Av Ronja "poppie" Carlsson - 26 april 2012 13:30

Tror jag har städat klart nu..
Nu sitter jag bara och är så arg så jag gråter & skypar med Emelie..<3
ASSÅ SERIÖST!? 
Hur kan man vara så j*vla dum, så man slänger sin dotters iPhone som hon ska ge bort?!
GAAAAAAAAAAAH, fyf****n säger jag bra.. Hoppas innerligt att jag kommer ifrån det här j*vla cp småland snart!!!
Ni som läser dethär inlägget och inte förstår vad detta handlar om, behöver inte fråga va det är om..
Orkar inte hålla på att prata om det här mer nu..


FICK DICH MAMA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

www.poppies.blogg.se

Jag ska byta tillbaka till Blogg.se.Saknar det lite faktiskt haha..Men asså, anledningen till att jag ska byta bloggportal är typ...Bloggplatsen laggar lite. Har problem med att ladda upp bilderna väldigt ofta.Och så sparas inte inläggen så jag är tv...

Godmorgon osv..Ska gå till skolan om typ 20minuter, haha..Jäääätte kul .__.Idag vet jag inte vad som ska hända, men jag vet att dagen kommer vara jobbig.Så är det ju alltid när man kommer tillbaka efter att man varit sjuk..Har lyckats gå från magsjuk...

Slänger in ett snabbt "godnatt-inlägg"..Min dator dör om två minuter och orkar inte sätta i sladden så.. ah xDNu ska jag kolla på film och tjocka i mig lite godis innan sovdags.Eller ja, jag kommer antagligen inte kunna sova något så det lär väl bli ...

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen?
 Videoblogg
 Bilder
 Gratis designer/headers
 Längre inlägg
 Diket & andra texter (som jag skrivit)

Ovido - Quiz & Flashcards